Toate motorizările pe benzină ale modelului Yeti vor avea cutie automată. Din acest an și versiunea 1.4 TSI va putea fi comandată cu transmisia DSG. Apariția pe piață este prevăzută în primul trimestru.
Toate motorizările pe benzină ale modelului Yeti vor avea cutie automată. Din acest an și versiunea 1.4 TSI va putea fi comandată cu transmisia DSG. Apariția pe piață este prevăzută în primul trimestru.
Škoda s-a arătat în ultima jumătate de an tot mai generoasă cu singurul SUV al mărcii și face tot posibilul să-l aducă permanent în atenția publicului. Ajuns la maturitatea primului ciclu de viață, binecunoscutul Yeti are parte de o echipare din ce în ce mai generoasă și diversificată. Nu mai departe de sfârșitul anului trecut, cehii lansau un nou nivel de echipare cu dotări de top, Laurin & Klement, pentru ca în viitorul apropiat să introducă în configurația mașinii a treia versiune pe benzină cuplată la o cutie DSG.
Modelul Yeti 1.4 TSI de 122 cai putere va beneficia pentru prima oară de serviciile transmisiei automate DSG și va fi livrată exclusiv cu tracțiune față. Noua versiune va fi disponibilă atât pe piața europeană cât și în Rusia începând cu primul trimestru al anului 2013.
Consumul nu a fost anunțat, însă acesta se va situa undeva între 7 și 8 litri la 100 km. Conform datelor oficiale, varianta 1.4 TSI dotată cu cutie manuală se mulțumește cu 6,8 litri.
ÃŽn prezent, Å koda Yeti – model cu peste 100.000 de clienÈ›i în întreaga lume, dispune de transmisie automată pe alte două modele cu propulsie pe benzină 1.2 TSI de 105 cai putere È™i 1.8 TSI (4×4) de 160 cai putere, respectiv turbodieselul de 2.0 litri È™i 140 cai putere.